Error!

Retour policy


Bijgewerkt 12 september 2019

Ondanks onze inspanningen om onze flessen te behandelen, op te slaan en te vervoeren, is en blijft wijn een levend product dat soms kan verslechteren.

 

Heeft u wijn uit onze catalogus gekozen en voldoet dit niet aan uw verwachtingen. Komt het product dat u heeft ontvangen niet overeen met het product dat u heeft besteld? Heeft een fles kurk?

 

Geen paniek, bij Enolia is u tevredenheid en plezier onze uniek doel.

U hebt recht op een 14 dagen retourbeleid vanaf de dag van ontvangst van uw goederen. Dit betekent dat u gedurende deze periode een of meerdere intacte, on geopende artikelen in hun originele verpakking mag terugsturen.

 

Als aan al deze voorwaarden is voldaan betalen we u bestelling terug.

 

In geval van kurk in de fles bevindt het product zich per definitie niet meer in de oorspronkelijke staat en is er derhalve niet volledig aan de voorwaarden is voldaan. In dit geval nodigen wij u uit om contact met ons op te nemen via e-mail of in onze winkel waarin we de retour en terugbetalen samen zullen overleggen.

 

Concreet, wat te doen als je u bestelling wil terugsturen?

 

  1. U retourneert uw bestelling in de winkel, wij betalen uw bestelling direct en kosteloos terug.  
  2. U retourneert uw bestelling naar het volgende adres:

 

Enolia SRL C/O Vins de Louise

Chaussée de Huy 180

1325 Chaumont-Gistoux

Download hier de retourbon en vul deze in en voel deze toe aan uw zending. Retourkosten zijn de verantwoordelijkheid van de klant. Na ontvangst van uw retour in de originele verpakking en intact, zullen we het bedrag van u bestelling terugstorten via dezelfde betaalmethode en account aangegeven op het formulier.